Politica de Retur TWO STAR S.R.L.
I.General
Conform cu această Politică, produsele achiziţionatede la TWO STAR S.R.L., pe teritoriul României, pot fi returnate în termen de 14 de zile de la data la care acestea au fost livrate,indiferent de modul în care s-a făcut achiziţia (online sau telefonic).
** TWO STAR S.R.L. desemnează pagina web www.magazinpro.ro în cadrul căreia consumatorul poate achiziționa produse din portofoliul TWO STAR S.R.L., conform stocurilor disponibile și potrivit termenelor și condițiilor aplicabile în acest sens. Platforma online www.magazinpro.ro va fi referită în cuprinsul prezentului document și ca magazinul online TWO STAR S.R.L..
*** Serviciul de Asistență clienți desemnează numărul de telefon 0728666662, indicat pe pagina web www.magazinpro.ro, la care consumatorul poate apela telefonic pentru a achiziționa produse din portofoliul TWO STAR S.R.L., conform stocurilor disponibile și potrivit termenelor și condițiilor aplicabile în acest sens.
1.Pentru a returna, clientul trebuie să facă dovada achiziției prezentând bonul fiscal în original/digitalsau factura fiscală emisă de TWO STAR S.R.L.
2.Prevederile din această Politică nu limitează în niciun fel drepturile garantate clientului în baza:
(I) Ordonanței de Urgență nr. 140/30.12.2021 privindvânzarea de produse şi garanţii asociate – pentru produsele care sunt acoperite de garanţie și neconformitatea acestora
(II) Garanţii – pentru produsele acoperite de garanţie,și defectele de calitate
(III) Dreptul de a renunța la produse ca urmare a Ordonanţei de Urgenţă 34/2014 privind drepturile consumatorilor pentru comerțul. online.
II.Termeni şi condiţii privind returul
1.Produselele sigilate vor putea fi returnate în termende 14 de zile de la data achiziției, așa cum este atestată prin bonul sau factura fiscală; Prin produse sigilate se desemnează acele produse care sunt prezentate pentru retur în ambalajul original nedeschis (care nu este deteriorat și nu prezintă semne de uzură).
2.Produsele desigilate sau dezasamblate, după caz,vor putea fi returnate în termen de 14 de zile de la data achiziției doar în situația în care ambalajul original este deschis, deteriorat sau înlăturat, iar produsele nu prezintă semne de utilizare, manevrare și/sau uzură ce exced în mod rezonabil acestei operațiuni.
3.Angajații TWO STAR S.R.L. din cadrul departamentului Relații cu clienți, vor analiza produsul ce se dorește a fi returnat și vor comunica acceptul sau refuzul solicităriide retur formulate.
4.În ipoteza confirmării solicitării de retur,contravaloarea produsului acceptat va fi returnată:
(I) Produse sigilate: Contravaloarea produsului va fi returnată prin transfer bancar in contul bancar indicat in formularul de retur;
(II) Produse desigilate: În termen de 14 zile de la data la care produsele au fost achiziţionate, contravaloarea produsului va fi returnată prin transfer bancar in contul bancar indicat in formularul de retur;
În termen de 14 zile de la data la care produsele au fost livrate, contravaloarea produselor va fi returnată prin transfer bancar in contul bancar indicat in formularul de retur.
(III) Produse asamblate/dezasamblate si neutilizate
Contravaloarea produselor se va returna exclusiv prin transfer bancar in contul bancar indicat in formularul de retur., in termen de 14 de zile de la data achizitiei.
6.Contractele de prestări servicii se vor executa conform termenelor și condițiilor aplicabile, astfel cum acestea sunt transmise clientului la momentul încheierii contractului.Sumele de bani plătite pentru servicii contractate nu vor fi returnate ulterior momentului începerii executării serviciilor de către TWO STAR S.R.L., prin angajați, reprezentanți sau subcontractanți. Prezentele prevederi nu exclude beneficii specifice ce pot fi acordate de către TWO STAR S.R.L. în legătură cu servicii sau pachete de servicii din portofoliu, astfel cum aceste beneficii vor fi prezentate și detaliate în cadrul Termenelor și Condițiilor.
7. TWO STAR S.R.L. nu acceptă returul produselor care au fost manipulate altfel decât este descris în secţiunea II.2.TWO STAR S.R.L. îşi rezervă dreptul de a accepta produsele folosite în condiții moderate. Constatarea stării produselor se va efectua de un angajat TWO STAR S.R.L. care va verifica dacă produsele nu prezintă componente lipsă, modificări, semne vizibile de uzură ca de exemplu pete, zgârieturi, rupturi. În această situație, contravaloarea produselor va fi rambursată va fi calculată conform gradului de deteriorare/uzura.
III.Modalități de retur
Returul articolelor achiziționate din magazinele fizice TWO STAR S.R.L. se poate face:
Solicitând serviciul de retur prin completarea
formularului de retur, cererea va fi verificata de angajați din cadrul departamentului Relații cu clienți, iar produsele vor fi preluate și expediate de firma de curierat rapid indicata de TWO STAR S.R.L.